سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع محصولات لمینت دندان ناخن کفپوش ابرو در سال 2022

کفپوش لمینت چیست و مناسب چه خانه هایی است


کفپوش لمینت چیست اینها همه است که در مورد لمینت از ما پرسیده می شود و ما اینجا هستیم تا رکورد را مستقیماً تنظیم کنیم.کفپوش لمینت یک انتخاب محبوب در بازار مصرف است و در طیف گسترده ای از چوب تا طبیعی ساخته می شود تا بتوانید ظاهر و احساس اتاق خود را ایجاد کنید. این محصول برای راههای ورودی ، راهروها و اتاقهای نشیمن عالی است.


آیا کفپوش لمینت پلاستیکی است؟


برخلاف تصور عموم ، کفپوش لمینت از پلاستیک ساخته نشده است. در سالهای اولیه به دلیل ظاهر و طراحی که برای قیمت مناسب فدا می شد ، لمینت به نظر می رسید که از پلاستیک ساخته شده است. در حال حاضر ، به دلیل تولید نوآورانه ، لمینت به نظر می رسد که از چوب سخت یا سنگ جامد باشد ، اما بسیار مقرون به صرفه است.

 

 

کفپوش لمینت چیست


لمینت از چه چیزی ساخته شده است؟


کفپوش لمینت در واقع از 4 لایه ساخته شده است. سایش ، طراحی ، هسته و لایه پشتی. هر لایه دارای هدف متمایزی است و با استفاده از گرمای زیاد و فشار شدید با هم ادغام می شوند. در زیر تفکیک این لایه ها آمده است.


    لایه پشتی: لایه پایینی ؛ مسئول محافظت از تخته در برابر رطوبت و تعادل کف است.

    لایه اصلی: بالای لایه پشتی ؛ یک تخته با دوام و با چگالی بالا است که از تورفتگی و رطوبت محافظت می کند.

    لایه طراحی: بالای لایه اصلی ؛ دارای یک عکس با وضوح بالا از ظاهر سطح کف.

    Wear Layer: لایه بالا ؛ یک لایه شفاف است که از اکسید آلومینیوم ساخته شده است و در برابر محو شدن ، لکه ها و سوختگی های سطحی محافظت می کند.

 

بیشتر بخوانید : لمینت دندان و زیبایی در جهان به موضوعی مهم بدل شده + توضیحات

 

 


لامینت چقدر دوام دارد؟


لامینت به دلیل ساختار چند لایه ای که دارد ، محصولی بسیار بادوام می سازد. لامینت در برابر خط و خش مقاوم است ، محو می شود و به راحتی تمیز می شود. دوام لامینت باعث جذب ترافیک سنگین می شود و آن را به عنوان کفپوش ایده آل برای خانواده های فعال با بچه ها و حیوانات خانگی دور و بر می گرداند. این محصول فقط در صورتی برای آشپزخانه و حمام مناسب است که اقدامات احتیاطی مناسب مانند مانع رطوبت انجام شود ، اما این محصول برای مناطقی با رطوبت زیاد توصیه نمی شود. با مراقبت مناسب ، لمینت می تواند به خوبی روز اول ظاهر شود.

 

 

کفپوش لمینت چیست



ساخت کفپوش لمینت


کفپوش لمینت در سراسر جهان تولید می شود و اکثر مارک های برتر از اروپا سرچشمه می گیرند. برخی از معروف ترین مارک های جهان Egger ، Kronoswiss و Quickstep هستند.


ساخت کفپوش لمینت از 4 لایه تشکیل شده است. HDF (تخته فیبر با چگالی بالا) به عنوان هسته اصلی ، با کاغذ متعادل کننده بر روی پایه. قسمت بالای هسته HDF با کاغذ تزئینی تکمیل شده و سپس لمینت می شود. سپس برد HDF به اندازه مورد نیاز بریده شده و برای افزودن سیستم کلیک ماشینکاری می شود. با خواندن مقاله ما - چگونه پارکت لمینت ساخته می شود ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع کسب کنید.

 

 

کفپوش لمینت چیست

 

 

مزایای کفپوش لمینت


صاحبان خانه و سازندگان اغلب به دلایل زیادی کفپوش لمینت را انتخاب می کنند.


    نصب آسان

    به راحتی حذف می شود

    می توان آن را چندین بار برداشته و دوباره نصب کرد

    بدون چسب مورد نیاز است

    خراش سخت (برخلاف سطوح چوبی واقعی)

    طیف گسترده ای از دکوراسیون

    تعمیر و نگهداری کم

    می تواند بسیار واقع بینانه باشد

    اغلب برای مصارف تجاری مناسب است.

    ماندگار

    مناسب برای همه بودجه ها

    لمینت های مقاوم در برابر آب در حال حاضر در دسترس هستند


در ابتدا کفپوش های لمینت به هم چسبیده بودند اما با پیشرفت تکنولوژی ، کفپوش های لمینت مدرن از انواع مختلفی از سیستم های کلیک استفاده می کنند. برخی از آنها دارای مزایای مختلف هستند اما ما دریافتیم که مزایای متعددی وجود دارد که همه سیستم های مختلف در آنها مشترک هستند:


    چسب مورد نیاز نیست

    نصب آسان DIY

    نصب سریع

    بلافاصله آماده استفاده است


همسان سازی کفپوش لمینت و چوب


 

کفپوش لمینت چیست

 

 


انتخاب کف لمینت


امروزه هزاران نوع کفپوش لمینت با ضخامت های مختلف ، درجه سایش ، دکوراسیون و ویژگی های مختلف موجود است.


ضخامت کفپوش لمینت معمولاً بین 6 تا 14 میلی متر متغیر است. کفپوش های لمینت 12 میلی متری محبوبیت بیشتری پیدا می کنند کف ضخیم تر این مزایای عالی را ارائه می دهد


    سیستم کلیک قوی تر

    راحت تر نصب می شود

    احساس قوی تر

    افزایش عایق

    عملکرد بهتر در سطوح کف ناقص




رتبه بندی AC برای کفپوش لمینت معمولاً از AC1 تا AC6 متغیر است. رتبه AC بالاتر باعث بهبود عملکرد می شود.


رتبه AC برای کف لمینت


    بهبود مقاومت در برابر خراش

    افزایش مقاومت در برابر ضربه

    ماندگاری طولانی حتی با ترافیک سنگین

    مناسب برای مصارف تجاری



سخن پایانی : 

هنگام انتخاب ، ما فکر می کنیم که مهم است که جزئیات محصول هر لمینت را بخوانید تا مطمئن شوید که نیازهای شما را برآورده می کند. اگر به فکر نصب کفپوش جدید خود در آشپزخانه بودید ، ممکن است بخواهید یک کفپوش لمینت ضخیم تر و مقاوم تر AC4 ، با ضد آب تعبیه شده در نظر بگیرید. البته ، کمی گرانتر خواهد بود ، اما احتمالاً در آشپزخانه شلوغ بسیار بیشتر دوام خواهد آورد. تعداد کمی از ما می خواهیم کفپوش جدید خود را تنها پس از مدت کوتاهی استفاده جایگزین کنیم.


کفپوش لمینت سخت پوشیده می شود ، اما خراب نشدنی نیست. تخته های جداگانه قبل از نصب شکننده هستند و باید با احتیاط از آنها استفاده کرد. پس از نصب ، در صورت افتادن چیزی سنگین ، یا کشیدن چیزی روی آنها ، می توان لمینت ها را علامت گذاری یا خرد کرد. به همین دلیل ، توصیه می کنیم از پد های نمدی در زیر همه مبلمان استفاده کنید و برای هر مورد چند تخته را ذخیره کنید. در صورت وقوع فاجعه ، کیت های تعمیراتی در بازار موجود است که می توانند کار خارق العاده ای را برای پنهان کردن خراش یا تراشه در کف لمینت انجام دهند.