سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی انواع محصولات لمینت دندان ناخن کفپوش ابرو در سال 2022

راهنمای خرید ساعت مچی دیواری لمینت زنانه دخترانه

    نظر

راهنمای خرید ساعت مچی دخترانه و زنانه ما در این سایت میخواهیم ساعت دیواری جنس لمینت را اضافه نماییم





معیارهای خرید ساعت چیست؟ آیا نیاز به پرداخت ، طعم و مبالغ یا طراحی اضافی ، نام تجاری ، مارک ، امکانات ، تعداد موتورها و غیره دارید؟ این اطلاعات می تواند به شما در خرید کمک کند.


آنچه از ساعت خود می خواهید: اطلاعات به موقع ، تقویم ، تماس های بیدار ، مقاومت در برابر ضربه و آب ، دقت ، طول عمر ، زیبایی ، شهرت برند و موارد دیگر. اگر مدام ساعت عوض می کنید ، ساعت های ارزان بخرید: دوام و دقت آنها مناسب نیستند ، اما بیشتر با روح تنوع مناسب هستند.


 

 

راهنمای خرید ساعت مچی دیواری لمینت زنانه دخترانه


اگر به دنبال یک مارک معروف هستید ، آن را از نمایندگی مجاز بخرید ، کارت گارانتی تاریخ دار دریافت کنید و با شماره سریال موجود در وب سایت سازنده مطابقت دهید.


قدرت را در نظر بگیرید. مکانیکی (با چرخاندن پین به صورت دستی ثابت می شود) ، اتوماتیک (توسط نوسان ساز داخلی ساعت) ، کوارتز (کریستال کوارتز و باتری ، اندازه گیری و منبع تغذیه) ، کوارتز اتوماتیک (بدون باتری اما با دست) خازن ها (کوارتز سلول یا حرکت و انرژی ذخیره نور خورشید (توسط سلولهای خورشیدی)


کلاه نزنید: ساعت های اتمی با اتم ها کار نمی کنند! فقط هنگامی که یک سیگنال رادیویی (فقط مناطق منتخب ایالات متحده) وجود دارد ، دقیق است! اسکلت ها برای همه و همه جا مناسب نیستند. مد گرانتر از مارک ها است نه دقت و مقاومت. نوع پوشش شفاف صفحه مهم است. پلاستیک یا تالک سریعتر خراشیده و شیشه سریعتر می شکند ، اما کمی در برابر سایش مقاوم است ، در حالی که کریستال در برابر ضربه و سایش مقاوم تر است. ، یاقوت سرخ و مقاومت بالا در برابر ضربه.


به اهمیت کلماتی مانند مقاومت در برابر ضربه ، فولاد ضد زنگ ، تبلور و مقاومت در برابر آب توجه کنید.


ساعت های ضد آب تحت هیچ شرایطی ضد آب نیستند! به رتبه بندی ها (دستگاههای خودپرداز) توجه کنید: 1 (رطوبت و پاشش تصادفی) ، 3 (دستان خود را بشویید یا در مقادیر کمی آب غرق شوید) ، 5 (دوش بگیرید و در آبهای سطحی شنا کنید) ، 10 (شنا در آبهای عمیق)) ، 15 ، 20. (غواصی) استاندارد ضد آب Wr100 ، Wr200 و غیره است و مقاومت در برابر عمق آب و فشار آب را می توان به صورت Bar8 و غیره بیان کرد.